Homecoming

Hej alla fina! Vet att det blivit galet konstigt med inlaggen denna veckan, for hade ingen tid i veckan sedan blev det att jag la upp alla pa rad istallet, men har sa mycket bilder jag ville visa er, sa sa far det bli. I fredags var det homecoming game och Paly sopade mattan igen - vann stort. Nar jag kom hem fran matchen hade Maureen hamtat upp sin mamma pa flygplatsen, sa fick traffa henne for forsta gangen. Hon ar over 90, men sa himla tuff. Flog hela vagen fran Missouri sjalv! Tillsammans hade de dekorerat huset med Halloween dekorationer, sa nu ar vi redo for Halloween! Borde egentligen ga runt i mitt omrade och ta kort pa allas dekorationer - helt sjuka, vissa av dom, haha. Runt 1 pa lordagen hamtade Vivian upp mig sa akte vi downtown for att ata lunch. Nar vi skulle parkera, akte Kristen forbi, sa hon joinade oss. Vi valde en jatte fresh salladsbar, dar man fick ett papper med 10000 ingredienser (america, folks), sa fick man kryssa for vad man ville ha. Valde grillad kyckling, avocado, notter m.m. Yummi! Efter det var det dags for mig att fa smaka min forsta macaron - AHHH GUD I HIMLEN VAD GODA DE VAR! De som kanner mig, vet att jag inte ar varldens gottegris, men detta var nog heaven! Pa vagen tillbaka passerade vi the new apple store, som just oppnat. Stort som ett museum, helt seriost! Och galet mycket folk givetvis! Pa kvallen var det homecoming. Danserna pa Paly ar kanda som ratt lame, men det var kul. Temat var neon och sjalva dansen hette B.E.D (Band Electric Dance), sa grejen var att man skulle fraga nagon; "Do you wanna go to B.E.D with me?" Haha... Efter det akte vi pa fest till Brandon och hade sedan en grymt mysig sleepover med Talia, Hayley och Viv. P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0