My artistic side

Hej på er!
Runt 7 igår hämtade Matt upp mig och släppte mig och Olivia hos henne en stund för att fixa oss. Sedan kom även Tia och Jordan över och vi drog till festen med Matt och Justin. Festen var galet kul, med en massa roliga människor! Lite senare kom även mina junior-babes, Talia, Hayley, Lauren och Viv.

Idag har jag (JAG!!!) blivit tvingad att ta fram min artistiska sida (som by the way inte ens existerar) för att göra en Psychology-uppgift, och desto finare jag gör min "Erikson's 8 stages of life"-bok, desto högre betyg får jag, varför nu mina artistic skills matters in psychology...

Skypeade även med Daddy, min underbara lillasyster, Viggo, och mina efterlängtade vänner Anna och Andreas idag, saknar er massvis! Och eftersom du sa att du glömt läsa min blogg, Gonziii, is my pay back att jag screen saveade dig när du har din fina ansiktsmask när vi skypeade idag - don't kill me, I love you!

P U S S



Kommentarer
Anna

Hahaha fyy vilken bild....

Svar: Så söt så!
Matilda Warvne

2012-10-08 @ 22:08:15
URL: http://acee.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0