SCHOOL MAGAZINE

Hej babes! Har inte berattat om skoltidningen pa min skola. Tycker att det ar en valdigt rolig sak att ha pa en skola, speciellt for att skolan ar sa stor och att det gar sa manga manniskor dar, sa da ar det lattare att halla koll pa vad som hander osv. Sa i fredags, under brunchen, delades det ut skoltidningar med lite olika sektioner i, bland annat sport till exempel. Tidningen ser aven ut som en riktigt tidining, vilket ar ett +. Tog lite bilder pa tidningen, bland annat pa min babe, Bella's, article. Hon har skirvit sjalv artikeln och tagit bilden (grym fotograf!) Eftersom min host family ar i L.A denna helgen (skulle ha foljt med egentligen, men har spirit week nasta vecka och ville inte missa mandagen, som jag skulle ha gjort om jag flygit ner med dem), sa bor Stacey and Jeff (min vardmammas brorsdotter och hennes man) i huset med mig. De ar jattesnalla, sa det ar grymt! Stacey gjorde just galet gott Banana bread till oss! Pa min power walk igar, sa passerade jag Steve Jobs hus och sa star det tre japaner utanfor och posar och tar kort. Tyckte det var ratt hilarious, haha! Pa kvallen var vi hos en kille, Andrew, som fyllde 17. Det var lite hottub-party utomhus i hans tradgard, sa det var ratt kallt, men det var en hel del trevliga manniskor dar. Tycker att det var lite kul att folk bade drack och rokte weed dar, trots att hans pappa tydligen var hemma... Det skulle ALDRIG handa i Sverige, that's for sure... Du slutar aldrig att bli forvanad har... Efter det akte vi till Lake Lag, for lite hang - KALLT som tusan dock. Men fick lana Weston's troja, som var sa underbart mysig... Den far han inte tillbaka pa ett tag, haha... Ha det fint, P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0