Shooting stars

Hej! Igar akte jag, Olivia och Simone till var kompis, Matt's birthday party, som var pa ett hotell - fancy, fancy, haha. Det var en massa roliga manniskor dar, sa det var trevligt. Efterat motte Olivia och jag upp Sean, Skyler och Walker ocksa akte vi till "Facebook Hill". Det var som en hill med jattefin utsikt over Palo Alto. Det var aven stjarnklart, sa vi lag pa rad och tittade pa stjarnorna och snackade, sjukt mysigt! Walker sag 3 shooting stars, men jag lyckades missa alla! Ska allt tillbaka dit nagon mer gang och se en! Kullen hette Facebook Hill, for att grundaren till Facebook bor precis dar, vilket ocksa ar ballt. Han har aven sitt office dar i narheten. Efter det akte jag och Olivia hem till henne for en sleep over. Maaaaan, I love her room. Alla som nagonsin varit hemma hos henne har signerat vaggarna + taket, vilket ar hur coolt som helst. Var tvungen att ta bilder, haha! Vaknade aven upp med en forkylning, antagligen for att det var sa kallt pa kvallen :( ... P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0