SPIRIT WEEK - DAY 4

Hej! Dag fyra var "Generation Day". Eftersom vi ar aldst pa skolan, innebar det da ocksa att vi fick det roliga temat "Old people". Sa fram med glasogonen, stuffed asses och den gra harsprayen... Denna dagen hade jag fruktat kan jag saga... Men jag blev en lite slutty grandma med tracksuit, glasogon och gratt har (lite svart att se pa bilden dock.) Mina kara vanner Jordan och Olivia korde pa 110% med rynkor, grandmother clothing och de hade till och med hyrt rullstolar, haha! De andra klassernas teman var: Freshmen: Babies, Sophmores: Grease och Juniors: Sophisticated. Det var aven tva rallys denna dagen och rallyt efter skolan var i the big gym. Aktiviteterna var baskettavlingar; 3point och dunk contest. Blev tillfragad om jag ville skjuta 3point, men kande att jag inte riktigt vagade, haha.. HELA skolan var dar. Antar att de far vanta till basketsasongen att se mig spela! P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0