SURPRISE - SWEET 16

Hej alla underbaringar! Ar ej pa min padda nu, sa har ej A, A, O... Mina bilder blir jattedaliga pa paddan, sa ska se om detta fungerar battre. Hursomhelst, maste jag beratta om kvallen igar! Var pa mitt forsta "Sweet 16"-surprise party igar. Det var helt galet kul. Cairo, (tjejen langst till vanster, pa kortet med flera tjejer pa) som fyllde ar, hade inte en aning om suprisepartyt, sa nar hon kom till festen, satte sig alla ned i lokalen och nar hon kom in, hoppade alla fram och skrek "SURPRISE!" Hon blev saaaa glad och resten av kvallen blev sa himla lyckad. Forsokte fa en bild precis nar Cairo kom in i lokalen, men det var svart, sa den ar ratt suddig. Eftersom det var ett costume party var alla aven utkladda (eller utkladda och utkladda, avkladda kanske ar ett battre ord?) Jag var val inget undantag direkt i min princess-outfit, som jag fatt lana av Olivia, haha. Jaja, welcome to America. Det var jattemycket folk dar, en DJ pa plats och aven en photo-maskin - ni vet en sadan de alltid har pa Sweet 16-fester i USA? Sa man kan se nar bilden tar och sedan skrivs fotot ut direkt! Det fanns aven en massa fina (och GODA!!) cupcakes i en massa farger, fick tyvarr ingen bild pa dem. Menmen, har just tagit mig en springtur, sa maste duscha innan Olivia hamtar upp mig, for ska hanga hos henne ikvall med nagra kompisar. Ska aven sova dar, for mina hostparents ar i Bodega Bay over helgen. P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0