Thursday

Hej allihopa!
Torsdag idag... Grymt skönt med fredag imorgon, alltså!! Kom just hem ifrån min crossfit träning och galet vad träningsverk jag har, haha. Vi har crossfit på tisdagar och torsdagar, conditioning på onsdagar (antingen flat, on the tracks or hills, at dish.) Plus det har vi även shooting session på måndagar. Sedan kan man även träna med klubblaget på torsdagar och söndagar om man vill.

Imorgon ska vi på "Surprise Party", för en kompis. Tjejerna som anordnat allt har hyrt en lokal, som tydligen ska vara jättefin. Tjejen som fyller år har ingen aning om det, vilket är jättekul. Det är även ett costume party, så alla kommer vara utklädda. Har ej bestämt mig vad jag ska vara än, men alla tjejerna ska hem till Viv, imorgon direkt efter skolan, så ska nog komma på något bra. Det kommer komma ca 200 människor dit och eftersom att det är en lokalfest, så kommer polisen inte att kunna stänga ner det!

Just nu sitter jag på mitt rum och försöker få grepp om dethär med dollar, cent, dimes, pennys och allt vad det är, haha...

Ha en underbar fredag alla finisar!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0