TILLY ON THE RED CARPET?

Hey finisar!
Som jag nämnt tidigare så tar ju jag en video production class. Den är grymt kul och kommer bli ännu bättre nu när vi äntligen ska få börja göra våra egna filmer. Eftersom att jag var sjuk i måndags, så bestämde min grupp (Alex, Christian och Savannah) att jag tydligen skulle vara the actress! Haha! Eftersom vi bara ska göra en 3-min kort horror movie, så behöver jag inte säga någonting, butt still, rätt awkward. Men det är sjukt kul - har ju trots allt min "Famous-actress-in-LA-on-the-red-carpet-dream", haha.

Filmen vi ska göra kommer bli rätt bra tror jag. Det är basically om en tjej (jag) som är hemma ensam i sitt hus under Halloween, och när hon sätter upp Halloween decorations, händer det en massa creepy saker...

Vi gjorde några shots idag efter skolan och det är verkligen jättekul! Ni kommer att få höra mer om detta och ska även försöka lägga upp filmen här på bloggen, när den är klar!

Ha det fint,

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0