Baseball, baby

Hej era goingar!
Igår kväll drog jag på fest med Hayley, Bella och Talia. Festen var hos en kille med det finaste huset jag skådat - det var som gjort för att ha fest i, haha. Och som för att toppa det var säkert över 100 pers från Paly där. Det var så himla kul, tror det skulle kunnat bli den bästa festen någonsin om inte grannarna till killen som hade festen ringt polisen... Men killen som hade festen ringde själv upp polisen, och de sa att ifall han bara fick ut alla innan de kom dit, skulle han inte hamna i problem, så alla drog därifrån. Det var galet synd, för det var inte alls stökigt, but this is America, folks...

Så efter lite häng ute drog jag, Talia, Bella, Henry och Gary hem till Talia och kollade film. Efter det körde Bella oss till Yoghurtland för en fro-yog - yummi.

Idag var det min baseball-debut! Det var så obeskrivligt mycket folk och en riktigt stor arena. Tyvärr torskade San Francisco Giants, men det var jättekul att kolla ändå. John förklarade reglerna och förstod faktiskt det mesta, så nu vet jag både vad en pitcher, runner och en batter är för något - vet ni?

Måste även berätta att innan matchen sjöng alla nationalsången med handen på hjärtat och plötsligt mitt i tog alla en paus från matchen och hela arenan ställde sig upp och sjöng "God Bless America", haha.

Tog en massa, massa bilder som jag ska dela med mig av!

P U S S



Kommentarer
Malin

vad är det för skor och vart har du köpt dom ? , dom va skit snygga !

Svar: Prime boots. Jag bestallde mina online pa brandos.se men det finns pa typ Raglady/Fiorucci for 2.800 kr. Tack!
Matilda Warvne

2012-09-25 @ 19:52:12
Jessica

hahahhah älskar killen i rullstol bakom dig på ena bilden! hahah! sjukt snygg är du ocksåå

Svar: None
Matilda Warvne

2012-09-26 @ 12:40:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0