E N E M I E S

What's up?

Just nu ligger jag och J.T i soffan och kollar Harry Potter och äter jordgubbar, mums!

Fick tillbaka matteprovet idag - 77%, vilket jag är jättenöjd med! Trodde det skulle gå åt pipan, haha. Efter skolan hade jag shooting section med high schoollaget i basket.

Som ni säkert förstått, älskar jag mina nya, goa kompisar så himla mycket redan. Alla på Paly är galet schyssta och roliga! Nästan alla... Enemy 1: Några tjejer som fått reda på att jag sagt att en kille var snygg (ingen aning om vem han var.) Killen hade tydligen dejtat mina kompisars kompis, vilket jag inte.visste. Tjejerna spred då ryktet att jag hookat up med honom och att det var galet dålig stil av mig... Allt de ville var väl antagligen att få lite drama, vilket de inte fick. Enemy 2: Skrev ett mattetal på tavlan idag under mattelektionen. Fick sedan på lunchen reda på att en tjej tagit kort på min rumpa, postat på instagram och skrivit att det var synd om tjejer som mig som tror att det är snyggt med så korta shorts som jag har... Laughing my ass off helt seriöst; VAFAN?! Haha! Mina kompisar blev assura "Omg, that bitch is going down, who does she thinks she is!?" Haha, vi får väl se hur detta ska sluta... Welcome to american high school, friends!

Imorgon är det premiärmatchen för PALY's american football team och ALLA ska dit! Alla ska även klä sig i vitt (Paly=vit/grön.) Kommer bli så awesome! GO VIKINGS!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0