GO VIKINGS

Hej babes!
Igår var det footballspremiär vilket var såååå grymt! Tyvärr förlorade vi med 2 p - Mitty som vi mötte är favorittippade, så tycker ändå att vi gjorde en bra match! Galet kul att få se bandet och alla cheerleaders/Paly dancers! Även så himla kul att hela skolan + en massa, massa mer folk var där och kollade. Jag får dock jobba lite på footballsreglerna och hejaramsorna, haha!

Efteråt åkte vi till In 'n' out för att Bella och Lauren var hungriga efter volleyball!

Nu har jag just varit ute och sprungit, så tog mig en dusch och sedan en chailatte och satte mig i soffan för att blogga lite! Om ca 1 h, ska jag och Maureen åka to the mall och shoppa. Sedan måste jag nog plugga någon timme, innan jag, Hayley och Tals ska kolla på "The curious case of Benjamin Button", för en skoluppgift. Ikväll hittar vi säkert på något kul!

Ha det bra,

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0