Go vikings

Hey!
Igår var jag på volleyball - premiärmatchen! Mina kompisar, Bella och Lauren är ju med, så det var grymt kul att få se dem spela. De är dessutom väldigt bra (de vann State Championship div 1 förra året och var rankade etta i USA!!!) Detta året har de tappat 8 seniors, vilket givetvis lär göra en stor skillnad, men de vann igår i allafall!

Idag hade jag min första conditioning träning med varsity (A-lag) & JV (B-lag) i basket. Vi träffades vid the tracks och körde olika sprints (100 m, 200 m, 400 m and 800 m) runt football killarna som tränade på gräsplanen i mitten...

Blev av min coach placerad i den snabbaste gruppen, vilket gjorde mig jätteglad. Rätt jobbigt, men kul ändå. Så nu ska vi köra ca en månad med conditioning (Monday through Thursday.) Kommer definitivt bli jobbigt, but that's life.

Ha det fint,

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0