HAPPY BIRTHDAY

Hey alla underbaringar!
Kan väl inte direkt säga att jag har tur - hade precis recovered från min streckning i låret och vaknade upp förkyld imorse. Gick ändå på crossfit-conditioning i dag med laget (vilket inte är så mycket spring, mer styrka, så du kan vara lugn mammy.) Men nu känner jag mig rätt seg, så tog en dusch och en kopp the och kröp upp i soffan med Tobey - hoppas det känns bättre imorgon.

Efter crossfiten idag, kollade vi på Bella och Lauren som tillsammans med de andra volleyballtjejerna spöade skiten ur Gunn (andra high school i PA!) Galet kul match och eftersom det var derby, var det också en massa folk där!

Idag (i Sverige) fyller min finaste storasyster, Josefine, 19 år! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, ÄLSKLING! Hoppas du har en grym dag, med presenter och tårta - Wish I could be there for you today. Älskar dig!

Eftersom det är september 19th imorgon (idag i Sverige), betyder det även att det är min födelsedag om en vecka - september 26th! Har även fått reda på att vi är lediga den dagen, pga en Jewish holiday - AWESOME!

P U S S



Kommentarer
mamma

TILDA, VI HAR INTE GLÖMT BORT DIN FÖDELSEDAG!!!

Svar: None
Matilda Warvne

2012-09-19 @ 10:52:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0