Ice ice ice

Whats up?
Igår var jag på avskedsfest hos en kille, Brian, som ska åka till London på college under nästa år. Våra mammor är jättebra kompisar, så hela min familj åkte dit. Brian har galet fint hus med pool+hottub och till middag blev det grillade grönsaker, majskolvar och kött - yummi! Tog tyvärr inga bilder som jag kom på nu att jag borde gjort...

Efter det åkte jag till Paly för min första basketträning (dock inte high schoollaget, utan clublaget "Midnights".) Det var en massa nya tjejer och nya spelsystem, men det var kul i allafall och gick rätt bra.

Sämre gick det idag på conditioningen... Var inte tillräckligt uppvärmd när vi sprang 50 yards (50 meter) 100%, så sträckte låret rejält. Något jag inte visste var att ifall man skadar sig, är man required att gå till "The Trainer". Faktiskt väldigt bra att ha på en sådan sportskola som Paly, så man slipper åka in till sjukhuset och betala en massa. Han hjälpte folk före mig med allt från stukade fötter, fläskläppar, till att ge råd till knäskadade spelare osv. Fick iallafall is och råd att vila 2 dagar, så hoppas att det blir bättre!

For you information, hade jag mitt första prov idag, vilket var i Psychology. Hade pluggat rätt mycket och trots "Fill-in-box" proven vi har här, var det rätt svårt. Men kände ändå att jag klarade mig rätt bra, men vi får väl se när resultatet kommer, haha! Har matteprov och eng. Quiz imorgon, så ska sussa nu!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0