Stanford

Hallojsan!
Märkte att jag glömde berätta om min trip till The Stanford Area förra lördagen. Åkte dit tillsammans med min värdfamilj. Först åkte vi till museumet vid Stanford och efter det till The mall, där fanns ALLA butiker man vill ha; Macy's, Urban Outfitters, Abercrombie&Fitch, Juciy Couture, Victoria's secret bara för att nämna några. Där lär jag spendera mycket tid - ligger även bara ca 10-15 min gå/cykla från mitt hus, vilket är awesome.

Vill även be om ursäkt för att mina bilder är så avlånga/hamnar i fel ordning. Vet inte varför det är så mycket krångel med min blogg.se-app på iPaden. Ifall någon vet varför det krånglar eller om man på något sätt kan blogga från mobilen (samsung galaxy s2, android) får ni gärna kommentera/emaila mig!

Ha det fint

P U S S



Kommentarer
JESSSIICCAA

snygg duu ärr

Svar: None
Matilda Warvne

2012-09-09 @ 21:10:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0