Sweet seventeen

What's up?
Fy satan vilken bra födelsedag jag har haft! TACK ALLA FINA MÄNNISKOR SOM GJORT DEN SÅ UNDERBAR!

Eftersom vi hade school off idag (jewish tradition) så hängde ALLA från Paly i Riconata igår och åh vad jag älskar alla goingar!

Runt 12 åkte vi hem till min för en sleep over! Maureen hade fixat med hemmabion (jättestor TV-skärm) och chips&salsa till oss! Galet mysigt med mina underbaringar. På morgonen total-suprisar Maureen, John, J.T, Lauren, Bella, Talia, Hayley och mina föräldrar (på Skype givetvis) mig med finaste tårtan, presenter och två födelsedagssånger (först på engelska och sedan på svenska av mina föräldrar.)

Efter det hade jag och girlsen brunch tillsammans som min underbara värdmamma, Maureen, gjort; med Swedish panncakes, grädde, sylt, fruktsallad, bacon och apelsinjuice (mjölk till mig of course, haha!)

Fick en massa fina grejer (inkluderat skickat paket från min familj i Sverige.)

Jag och Maureen gjorde sedan min favoriträtt tillsammans (i fall du, Jenny Warvne läser detta, så är det dina GI-biffar jag talar om.)

Och nu på kvällen hämtade Hayley upp mig och vi åkte alla tjejerna för en milkshake. De hade berättat för servitören att jag fyllde år, så fick min oreo cookie mint milkshake med grädde, chokladsås och ett ljus i. Sedan sjöng mina kompisar för mig och massa folk på restauranten hängde på, haha!

Detta var den bästa födelsedagen i mitt liv och jag är så grymt tacksam för allt! Även jävligt mätt! Tror på allvar att jag gått upp ca 100 pounds idag, haha!

Älskar er / sjuttonåringen

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0