Valley Fair

Hola amigos!
Åkte till Valley Fair igår med Maureen, vilket är ett köpcentrum. Det var så stort att jag blev snurrig, haha. Men många grymma affärer fanns det i allafall.

Efter det hämtade Hayleybabe upp mig och vi åkte över till Talia's för att kolla på Brad Pitt i Benjamin Button-filmen. I min och Tals English class ska vi läsa en Short story/kolla filmen och skriva en essay. Lite kul sådär att Short storyn bara är på 26 sidor, men filmen på typ 3 h...

När vi äntligen var klara åkte vi till en Lake i Stanford-området och träffade en massa trevliga Gunn-människor (the other high school of Palo Alto.) Det var så crowded, pga av Stanford football game som var igår (Stanford slog stor favoriterna USC, som är tippade 2a i landet!!!! Rätt kul för min hostbrother, Henry går ju på USC, så vi hade lite svårt att bestämma vilka vi skulle heja på, men kul för Stanford i allafall.) Hursomhelst gjorde vi upp en brasa och satt och snackade, vilket var jättemys!

Var även tvungen att lägga ut några bilder på min gossigaste, lilla buddy, Tobey!

P U S S



Kommentarer
mamma

ÅÅhh, så söt Tobey:-) Fina tröjor med...

2012-09-17 @ 16:07:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0