Thumbs ⇧

Hello ★★
Thumbs ⇧ for att jag har bruna ben och blondt har efter spring break.
Thumbs ⇧ for att jag fick A pa mitt matteprov (andra i rad nu.)
Thumbs ⇧ for att jag bara hade en klass idag och jag och Maureen ska hitta pa nagot kul nar jag kommer hem.
Thumbs ⇧ for att det ska vara varmt och helsoligt hela veckan.
Thumbs ⇧ for att det ar ca bara 20 dagar kvar till Prom och jag har varldens finaste klanning och gulligaste killen att gå med.
Thumbs ⇧ for att jag bor i varldens basta land och i varldens basta stat.
Thumbs ⇧ för att jag lever i en freaking high school dream. Och på tal om det började jag kolla på Mean Girls 2 igår för att jag trott att jag inte sett den innan, vilket jag dock hade. Har sett ettan så jäkla många gånger och anledningen till att jag inte sett tvåan lika många gånger är för att den den suger. Killen är snygg, men skådespelarna in general är för dåliga... Anyway det får mig iallafall att tänka på hur allt i high school filmer/serier man tror är så överdrivet inte är det alls... Här står jag iallafall och posar i en av de typical tjejtoaletterna på mitt high school...

Tack och hej,

P U S S ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0