★★★Chinatown★★★

Hey!
Namnde ju att jag och Maureen skulle hitta pa nagot igar och vi bestamde oss for att aka in till San Fran, Chinatown. Har ni varit i SF nagon gang!? Om inte, borde ni verkligen aka dit ifall ni far chansen att turista i California. SF ar en sadan unik stad - med dess underbart fina hus (drommer om att flytta in i en av de rosa, gula eller blaa lagenheterna en dag), de branta backarna upp och ner med de gammaldagsa sparvagnarna. Sedan alla coola byggnader, golden gate bridge, union square, AT & T Ballpark, haight street osvosv. Denna gangen gjorde vi iallafall Chinatown (dar jag var med min svenska familj fast for tva ar sedan) och Little Italy. Eftersom det varit ratt blasigt dagen innan i PA, trodde vi det skulle vara detsamma om inte varre i SF eftersom SF ar narmare vattnet ar det ofta ratt kallt men nix, vadret var supervarmt och soligt. Vi avslutade var city runda med kinamat - mums! Tror allt att jag har lite langtan efter en mamma, sa har kommit pa mig sjalv att vilja spendera mer tid med Maureen pa senaste tiden. Jag gillar henne sa mycket for att hon dels ar som en mamma, men samtidigt som en kompis. Roligaste handelsen igar var nar hon av misstag stoppade in sitt credit kort i halet dar biljetten skulle komma ut och kortet fastande sa vi var tvunga att kalla pa staff. Precis innan han kommit fram till oss sager M till mig "Okay, Tilly start speaking Swedish right about now so that he doesn't think we're stupid". Och gubben var jattesur och vi bara flabbade ihjal oss, haha.

P U S S ♥


















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0