Happy Saturday ★

Hejsan goingar!
Idag ar det en sandar himlans go dag. Vadret ar underbart sa tog en springtur i Stanford och kom sedan hem for att sola lite (maste jobba pa brannan nu innan Prom) och tog sedan en dusch. Sedan testade jag min underbara klanningen igen for att se vilka skor jag ska ha/hur haret ska vara osv.

Nu anvande jag just Maureens coffee maker som gor GODASTE kaffet och kollar pa nagon animated TV-show med J.T. Ska bara dricka upp och sedan aka med Maureen till shoppingcentret. Runt 5 ska jag Tia, Nick och Eli aka till Paly och kolla pa the lacrosse game mot Menlo!

Far se vad som sker ikvall, men forhoppningsvis gar vi ut och hittar pa nagot kul eftersom det ar 4/20 idag sa ska jag roka weed (HAHAHA) skamta - not gonna happen, men 4/20 ar faktiskt nationella weeddagen for some reason... #californians



P U S S ♥












Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0