L.A⇨S.B⇨SLO ★★★

Hej alla favoriter!
Whips sa var det sondag och sista dagen pa lovet. Jag hade iallafall en grym spring break med en trip till Bodega som jag bloggat om med springturer pa stranden, hikes och paskgodis. Lagger upp nagra bilder fran min och J.T's paskjakt, bild fran varan wonderful hike och bild av mig och min host family som spelar familjespel i Bodega!

Min trip till sodra Cali med mina goa kompisar var sa underbart kul. Tank er att aka bil ner fyra tjejer till L.A med musiken pa hogsta volym hela vagen! De forsta tva dagarna spenderade vi i Bel Air hos Tia's mormor i varldens coolaste hus. Det fanns pool och var sa himla coolt pa sa satt att det var ett aldre hus med liksom vita stora telefoner, gamla tv apparater och no service. Kandes som man bodde i ett hus och var med i en tv-serie som utspelar sig i Beverley Hills/Bel Air under 80-90talet, ni vet filmen the Graduate eller tv-serier som Beverley Hills och Fresh Prince of Bel Air - superballt! Vi fick en hel beachdag pa Santa Monica som ar super pretty med en boardwalk med roller coasters osv. Vi tog sedan en promenad langs stranden till Venice Beach och kopte frozen yoghurt. Eftersom alla mina kompisar (utom Hannah) ska ga pa college i sodra Cali fick jag chansen att se alla deras college campuses med - WOW. Tia visade oss UCLA och Simone Occidental (bada tva i L.A.) Sista kvallen gick vi ut for middag och at godaste sushin. Nasta dag akte vi till UCSB och motte upp Olivia (dar hon ska ga pa college.) Santa Barbara ar sa himla vackert - var ju dar for tva ar sedan, galet fint! Vi gick till stranden och kollade in campuset. Sedan gick vi till Jordan's bror Austin's lagenhet dar vi skulle spendera natten. Austin och hans roomie Pierce ar bada sophomores pa UCSB och var bada jatteschyssta. Vi at alla middag ihop och sedan fick vi folja med dem ut pa college fest - aaaah vad kul det var!!! Vill ga pa college so badly nu!!! Tank er att bo sjalva och ha tva minuter till stranden och kunna surfa nar man vill (sag galet manga surfers.) Och de kallade aparmentsen for nummer, sa typ: Det ar fest pa sjuan och tvan ikvall, let's check it out! - Love it!

Nasta morgon akte vi tillbaka norr och stannade i SLO for att kolla in Jordan's college CalPoly - aven detta campuset helt underbart stort och fint. Vi at aven lunch dar downtown och akte sedan sista biten hem till Palo Alto igen. Riktigt lyckad trip maste jag saga!

P U S S ♥




















































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0