MY PROM DATE ♥

LITTLE TILLY IS GOING TO PROM!

Hade imorse tagit en 1.5 timmars loprunda i Stanford och kom hem och hoppade in i duschen. Nar jag var klar ringer min telefon och det ar min kompis Jordan som ba: Eyy Tilly, I got something for you - come outside. Jag forklarade att jag bara skulle kla pa mig och fattade inte vad hon holl pa med, sa klar pa mig och gar ner och oppnar dorren. Dar var inte Jordan utan Rowan med en bukett vita rosor och svenska flaggan and goes: Do you wanna go to Prom with me? Sa himla gulligt! Och sedan sa han om flaggan; Yeah, I've been working on it for a while, haha. Adorable.

Vi gjorde en deal for cirka en vecka sedan att vi skulle ga ihop, men blev heeelt overraskad nar han fragade idag!

Imorgon bar det av till L.A!!!

P U S S ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0