No pants, no worries - No pants Friday at Paly!

Hejsan!
Igar pa meetet mot Gunn som vi dock forlorade, slog jag mitt personliga rekorded 18 sekunder pa de 2 mile (3200 m), sa mitt nya PR ar 12:52! Sa himla glad!!! Fick aven reda pa idag att jag blivit inbjuden till leagues - vilket ar som slutspel dar man maste ha en viss qualified time for att fa delta.

Idag i skolan hade vi "No pants Friday" - det ar detta jag alskar med american high schools: du blir inbjuden till events pa fb, t ex som idag da man inte skulle ha byxor, sa alla hade boxers osv. For nagra veckor sedan hade vi "Let's get weird Wednesday" sa man skulle kla sig sa konstigt som mojligt och jag och mina kompisar valde att ga till skolan i morgonrock och gummistovlar... Idag fragade aven Sean Olivia till Prom genom att spella ut "Prom?" och ett hjarta med baseballs (han spelar baseball) i mitten av the quad infor hela skolan under brunchen. De tva ar tillsammans sa det var obvious att han skulle fraga henne, men han ville lura henne och vanta till sista dagen innan Prom. Han holl aven i en skylt som sa "I finally got the BALLS to ask you to Prom" - sa himla gulligt!!!

Efter skolan hade vi track pictures och sedan traning. Efter traningen gick jag hem for att fixa mina naglar - for imorgon ar det dags for PROM!!!!

P U S S ♥





















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0