Quick Prom run-through

Hello there!
Minst sagt busy day idag. Skola, sedan direkt hem till Hannah, med Olivia och Simone for en quick run through med smink och hair for Prom. Hannah ar grym med smink, sa hon testade lite olika varianter pa mig och vi hittade en som kommer passa perfekt - ar riktigt nojd. Hennes mamma, Amanda, ar sjukt duktig med har sa hon fixade mitt, Olivia och Simones har - aahh vad excited jag ar nu.

Blev lite strul med corsage och boutonniere bestallning for mig och Rowan, men nu har vi bestamt oss och bokat. Blir en vit corsage for mig med silver ribbons och en hot pink ros for Rowan, sa han matchar min klanning - tror det kommer bli supersott!

Hursomhelst efter det akte jag direkt till Paly for sista track practice infor the big Gunn meet imorgon - riktigt taggad pa gruppfinal mot rivalskolan i Palo Alto!!

Kom efter det hem for att duscha, plugga matte infor quiz imorgon och sedan ha lax till middag med Maureen och J.T (John ar i Seattle for jobb.)

Nu har jag just slangt mig i soffan och kollar Friends - ska nog lagga mig snart.

Har far ni en bild jag tog haromdagen av VARLDENS FUCKING FINASTE DORM AT STANFORD!!!! Toyon Hall - ahhh kan jag flytta in dar och ga pa Stanford already!?

P U S S ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0