Sunny for days

Hejsan, hur mar ni?
I torsdags hade jag ett meet i San Jose och kom in pa fjarde plats i the mile och pa tredje plats i the 2 miles, sa ratt nojd faktiskt.

Igar fredag, hade jag filmmys med familjen (ej Maureen dock, hon ar pa hiking trip med tjejkompisarna.) Skulle gatt ut med kompisarna egentligen men alla var sa trotta och jag med efter tracktraning da vi sprungit ca 5 miles. Kollade pa America's Sweathearts som jag ar ratt saker pa att jag sett innan, men for valdigt lange sedan. Mycket bra film iallafall och starkt rekommenderad. Imorse gjorde jag mig en kopp kaffe och satte mig pa porchen och bestallde min prom ticket innan jag skypeade lite med mammi och pappi. Efter det hamtade Hannah upp mig och Simone sa akte vi till the Elk's pool, mycket trevligt och gott att spendera nagra timmar vid poolen. Ikvall ska vi ga ut, sa forhoppningsvis ar det nagot roligt pagang!

P U S S ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0