Thank god 4 ★-testing

Hej sotingar!
Eftersom att det ar star-testing mandag-tisdag pa Paly har alla seniors en fyradagshelg eftersom vi inte behover ta dem - wiho. Var pa fest med mina tjejer igar och idag sov jag in till ca 10:30 ㏂ och gjorde sedan the dish. Insag att jag inte tagit nagra bilder dar uppe, bara babblat en massa om det... Sa har kommer nagra fina bilder av den vackra miljon dar - alskar det.

Hade sedan tracktraning, en ganska lugn sadan med bara uppvarmning+2*200 m och 2*400 m, cool down och streching. Vi har ett meet imorgon, sa var darfor inte en alltfor jobbig traning. Ska gora bade the mile och 2 miles imorgon med.

Ska ut med kompisarna ikvall igen och formodligen ska vi bara hem till nagon och kolla lite film bara tjejerna.

P U S S ♥














Kommentarer
johanna

Åh va fint de är !
Jag måste bara fråga , är du inte rädd att något ska hända där du bor ? jag menar allt med nordkorea och nu bombattentaten i boston ?
din blogg är jättebra och du är helt perfekt ! sluta inte blogga när du kommer till sverige

Svar: Visst är det! Har ej hört vad som hänt i Nordkorea? (Bor man i USA hör man inte mycket om andra länder kan jag säga...) Och ja, jag är livrädd för sådant, speciellt för att USA är ett sådant enormt stort land jämnfört med Sverige, men på ett annat sätt känner jag att man inte kan gå runt och vara rädd hela tiden för då kan man ju inte njuta av nuet. Bombningar och school shootings är riktigt läskigt och även det faktum att vi här i Palo Alto (det är extremt ovanligt med sådant här jämfört med andra ställen) får info om sådant i skolorna om vad vi ska göra ifall en shooting inträffar är extremt läskigt. Men jag har lyckan att få spendera mitt amerikanska år i en av de rikaste och mest välutbildade städerna i landet som därför har mycket mindre kriminalitet och liknande och känner mig väldigt trygg här vilket känns bra. Och samtidigt känner jag att även om Scaninivien definitivt är en in general tryggare plats att bo på, så se vad som hände i Norge... Kan även säga att sedan jag kommit hit har jag blivit mycket mer orädd, vet faktiskt inte riktigt vad det beror på.
Vad kul att du gillar bloggen - blir så glad. Och nej, jag är långt från perfekt men tack ändå!! Kram!
Matilda Warvne

2013-04-16 @ 10:02:08
Johan

Bra bilder.

Svar: Tackar - helt underbart vackert där uppe!
Matilda Warvne

2013-04-18 @ 03:10:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0