Måndayyy

So the driving class went to hell because the car I'm driving LITERALLY hates me for some reason. Oh well I hope the next one goes better.

Now I'm stuck with piles of psychology papers, jeez just want to get it done so I can watch TV, but that's not gonna happen. But then again I chose IB and I was aware of the consequences with that decision so I'd better stop this whining and get shit done.

What else this week? On Wednesday we're having a family-bonding day so dad got tickets for the theatre "Doktor Glas" so that's what we're doing. I end at 4, so I think I'll just go to a cozy cafe somewhere along the avenue and get started on my English essay and then meet up with the fam at 6ish,

MATILDA





Kommentarer
Matilda

Hej :)

Skulle du vilja bo i USA när du blir vuxen? Vilket land gillar du bäst och varför?

Super bra blogg! :)

Svar: Hejsan!
Jag vill definitivt bo i USA när jag blir äldre, in fact så vill jag flytta tillbaka så snart som möjligt. Det är väldigt svårt att säga men om man bara tänker på just landet så USA, därför att jag älskade ALLT med landet. Men sedan måste man tänka på att jag bodde i Californien och man kan inte ta USA för en delstat. Sedan är USA i allmänhet ett farligare land att bo i vilket man även måste överväga i ett sådant beslut, men tror ändå tror jag att det är något man får ta. Men samtidigt har jag hela min familj/bakgrund/trygghet och liv här i Sverige. Men jag älskar nya upplevelser och miljöer, därför kommer jag efter IB på Hvitfeldtska söka en massa colleges i USA (speciellt Californien) för jag ska tillbaka!

Tack så mycket! Kram,


Matilda.
Matilda Warvne

2013-12-02 @ 18:45:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0