1..2..3...and Jump!

Hej babes!
Imorse spelade vi in nagra shots av var film for video production - det ar en comedy trailer som ska "make fun" av nagonting!

Senare lite innan 12 hamtade Hannah upp mig och vi akte for ett yoga pass tillsammans downtown PA. Kom sedan hem och duschade och at lite mat, forsokte plugga men var for ofokuserad... Kollade istallet pa en ny serie the Carrie Diaries - egentligen bara for jag ar kar i the character Sebastian, han ar sa snygg att jag tuppar av. Sag honom i Life Unexpected som jag brukade kolla pa for nagot ar sedan. Helt arligt sa har han utseendet av min dromkille - for real!

Nu ska en kompis, Connor, pick me up och vi ska tillbaka till Christians hus for att shoota klart filmen!

De tva bilderna ar fran the winter rally, alskar hur oorganiserade vi ar nar vi pa andra bilder ska hoppa haha...

P U S S






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0