Go hard and then you can die

Hey babes!
Tisdag idag, vilket betyder easy day for moi med en enda schemalagd class. Gick efter brunchen till the main office for att kolla upp shadowingsmojligheter for Josefine nar hon kommer till mig pa March 3th! Inte langt kvar nu...

Sedan gick jag i solen downtown PA och kopte med mig en caramel coffee hem fran favvo-stallet "Peet's coffee & Tea". Solade samtidigt som jag skypeade med mammi och pappi! Efter det fixade jag lite lunch - leftover meatballs fran min svenska middag och pluggade Humanities. Gick sedan tillbaka till Paly to make up the quiz i Humanities during tutorial som jag inte tog forra veckan. Min kompis, Will, i den klassen hade sagt en del fragor som skulle komma sa var jatteforberedd och det gick saaaa bra!

Efter det headade jag over till the tracks for traning och vi sprang bort till the dish och korde backtraning. Coach Jones vet att jag ar ny sa ville att jag skulle ta det lugnt och springa bara 4 st, men jag ville och orkade springa 5 med nagra tjejer till sa gjorde det anda. Han ar en jattebra coach, uppmuntrar och pushar en, men anda tanker pa att inte ga for hart eftersom vi tranar varje dag man-fre. To quote my own tweet "Running the hills might be a bitch, but the feeling after is indescribable #soworthit". Jag ar sa himla glad att jag joinade track - tjejerna jag springer med ar valdigt duktiga, men sjukt snalla och uppmuntrande och tycker jag ar jatteduktig, sa det kanns jattebra. Att springa varje dag i solnedgangen i California ar nagot valdigt unikt och ska verkligen ta vara pa den mojligheten.

Lagger upp en bild pa mina nya springklader jag kopt i helgen; Nike's tunna och korta running shorts, Nike's spandex och Adidas's langa running tights.

Dessa vansen ar aven saaaa snygga - wanties!

Na nu maste jag ata och plugga matte - Hannah-baby hamtar upp mig for kvallens yoga pass om ca 2h!

P U S S













Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0