Happy Birthday J.T

Hey folks!
Idag ar det J.T's fodelsedag - HAPPY BIRTHDAY! Han fyller 9 idag och min vardfamilj (eller kanske till och med amerikaner in general) har inte traditionen att man vacker fodelsedagsbarnet med tarta och presenter pa morgonen, sa darfor ville jag gora det for honom the Swedish way. Sa vi alla vackte honom pa morgonen och jag gav him min present och hans favorit "redvelvet cupcake" med en candle i! Han blev jatteoverraskad och var sa trott - haha galet sot! Idag hade jag track efter skolan och nu vi har just haft birthday dinner for honom och ska strax ata tarta!

Denna veckan har varit ganska hektisk for haft tva prov, track varje dag, plus yoga i tisdagskvall och presentshopping till J.T. Blev i veckan aven inbjuden till "Paly Prom Dresses 2013" vilket basically ar en fb grupp dar alla upperclassmen pa Paly postar sina balklanningar sa ingen ends up having the same the dress... Det ar fucking 3 manader kvar till prom - what the fuck? Blev gaaaalet stressad! Vem ska jag ga med? Vad ska jag ha pa mig????

Har aven denna veckan vart lite irriterad pga killproblem... Varfor ska allt vara sa fucking galet irriterande komplicerat HELA tiden? Freaking out - Oh well, I need to get my shit together...

Forlat aven for all engelska ni far uppleva forsoker verkligen att halla det svenskt men kanner att det blir allt svarare och svarare med de svenska orden, far skypea mer med svenska personer helt enkelt...
Ha en bra helg alla fina!

P U S S





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0