Happy Valentine's day

Happy Valentine's day everyone!

Idag ar det den varmaste och soligaste dagen pa lange - sa himla harligt! Igar var det pappas fodelsedag - Grattis i efterskott!

Min dag igar var ratt hektisk, skola med all periods, sedan direkt till track dar det var recovery day med en springtur pa ca 4 miles. Sedan kom jag hem lite innan 6, for att snabbt duscha och byta om och sedan hamtade Olivia upp mig kl 6 och vi akte till the mall for att kopa present till hennes pojkvan, Sean, som ocksa fyllde ar igar. Efter det akte vi till Tia's choir concert pa Paly - sa himla duktig! Skulle egentligen ga pa kvallsyoga med Hannah efter men min kropp sa nej - titta mamma jag kan faktiskt lyssna pa min kropp... Sa kom hem efter 9 nagon gang och pluggade lite matte.

I helgen har vi 4 days off och pa lordag aker jag, Simone och Hannah till Santa Cruz (en beach ca 45 min fran PA) och spenderar aven natten dar. Det ska bli soligt och Simone har hottub dar, sa jag ar soooo excited!

Senare idag har jag track + acting class.

P U S S









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0