I've had better days

Hej!
Titeln sager allt - jag har haft battre dagar den denna... Haft huvudvark hela dagen och snuvig nasa - orkar inte om jag ska bli sjuk igen. Har haft sa mycket plugg denna veckan sa det ar stort, trots att jag inte ens behover fa bra betyg sa vill jag utveckla min engelska sa mycket som mojligt och lagger darfor ned en massa tid pa det. Laste en column infor hela klassen idag och det kandes jattebra, tog aven ett quiz pa en american football bok "The Blind Side" (sports. lit class) som vi fick tillbaka i slutet av klassen och fick 30/30 - wiho!

Klockan ar 8:50 PM har nu och jag ska lagga mig - forhoppningsvis vakna utan huvudvark! Imorgon har jag en klass och vadret ska bli perfa, sa Tia och jag ska aka till en pool hon har membership i for lite tanning under 4th period - kommer bli underbart!

Bjuder pa en harlig sommarbild av mina Californiska jordgubbar jag hade har om dagen!

P U S S





Kommentarer
mams

Krya på dig lilla gumman:-)

Svar: Tack!:(
Matilda Warvne

2013-02-28 @ 11:19:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0