One week left

Hey babes!
Forst och framst ska jag tacka min underbara lillasyster Viggo for den grymma nya headern. Ni ska veta att Vilmisen ar den som ska fa cred for designen av bloggen - kan ingenting om sant. TACK SOTIS!

Idag var det en halvkul dag for spenderade den basically pa min essay jag ska gora for Humanities. Det ar en essay pa ca 5 sidor dar jag ska besvara fragor som "Do you believe in life after death?", "Do we have souls?" and "What is reality?" Det ar galet svara fragor och inte nog med det maste vi gora den enligt en modell (outline) med argument, motargument och comparison av argumenten osv. Maureen skrattade at the assignment for att till och med HON tyckte det var alldeles for svart...

Gick iallafall pa Stanford Women's basketball game med John runt 4-6 PM, sa det var kul iallafall!

OM EN VECKA KOMMER JOSSAN HIT AND I CAN'T BELIEVE IT! SA OVERKLIGT!!! Har ar hon med varldens sotaste lilla koalobjorn i famnen (bild hon skickat fran Australien.) Sa himla synd att du inte kan komma till mig med, Vilma - saknar dig sa!

P U S S










Kommentarer
Mams

Älskar er💗💗💗

Svar: <3
Matilda Warvne

2013-02-27 @ 21:26:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0