Puppy

Hej mina hjartan!
Jag vet so far bara tva saker jag vill ha nar jag fyller 18 och det ena ar california tatueringen och det andra ar en puppy. KAN NI FREAKING SE DENNA UNDERBARA LILLA KRUMILUREN ELLER? Pappa - detta kan du inte motsa...

However borde inte blogga just nu for har so godamm much hw it's prob guna kill me...

March 7 har vi vart forsta track meet och tror det kommer krocka med min acting class... Far se hur jag tar mig ur det. Det ar borta tror sa vi kommer aka i de gula skolbussarna dit - how exciting?

Na nu ska jag bara lasa 87 sidor i Life of Pi och 35 sidor i The Blind Side och skriva klart min 5 pages essay och finish up econ och math - I love my life!

P U S S




Kommentarer
mams

Åååhh såå söt!!!

Svar: Visst ar den!
Matilda Warvne

2013-02-27 @ 21:21:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0