Santa Cruz

Hi loves!!!
Nu sitter jag i denna lackra bilen med vinden i mitt har. Igar var det underbart vader sa Simone och jag kopte sallad pa en salladsbar Sprouts och akte sedan hem till henne. Hannah och Olivia kom over och vi alla tanned for ca 2 h - summer is back! Sedan hade jag tracktraning med recovery day sa vi sprang 4 miles. Motte sedan upp med mina girls igen och vi akte till Paly for att se killarna scrimmage St. Francis i Lacrosse och de vann! Efter det akte vi pa fest till en tjej Bria och det var superkul!

Imorse gick Hannah och jag power walk in the dish och nu ar vi alla pavag till SANTA CRUZ FOR GIRL'S WEEKEND! Saaa excited!

P U S S






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0