Superbowl 2013

Hej underbaringar!
Igar var det superbowl och JAVLAR vilken bra match det var. Jag ar ju obviously ingen footballmanniska eftersom jag inte har mycket experience av det, men de jag tittade med vet allt typ sa de forklarade under tiden. 49ers borjade daligt, inget defense alls. I halvlek upptradde Beyonce och hon var gryyym! For er som inte vet at hela grejen med superbowl forutom the football ar att alla gor beats om ALLT och eftersom det ar sa himla populart (nastan alla amerikaner kollar pa samma match samtidigt) sa har companies investerat hur mycket pemgar som helst pa the commercials - de var hilarious!!! Sa javla grymma/roliga/extrema. Kolla upp en med oreos pa ett bibliotek - galet kul!

Efter bara nagra minuter av andra halvlek slocknar ljuset i arenan vilket blev varldens skandal! The lights were out for ca 30 min... Men sedan lyckades de fixa dem. Baltimore Ravens som var i ledningen klagade jattemycket pa detta och menade pa att det kan bli momentum - fordel for San Francisco 49ers eftersom Ravens hade ett flow. Och mycket riktigt sa vande 49ers och jag tror arligt att de hade vunnit om det fatt lite mer tid eller domaren pa sin sida... Domaren fullstandigt sket i the final call nar en Raven literally haller fast en ninersspelare sa han missade bollen men bara nagon inch fran att gora touchdown... Sa synd att inte the bay area tog hem detOh well, det var en grym match iallafall och jag ar stolt att vara en ninersfan!!

Idag var jag aven pa min forsta track&field traning och det var jattekul, sa det kanns bra!!

P U S S











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0