Thank God it's Friday

Hej mina hjärtan!
Gårdagen var minst sagt hektiskt! Skola sedan track, då vi värmde upp och sedan sprang först 400 m i grupp av fyra så totalt a mile, efter det körde vi 300 m spurt 5 gånger och de va så jäkla jobbigt men skönt ändå. Efter track släppte underbara Jojo av mig på PA train station och jag åkte direkt till Campbell för acting class. Pluggade sönder mig på tåget för har en massa jäkla plugg... Men acting classen var kul iallafall och kom hem efter 9. Då var jag tvungen att maila in en assignment för Humanities som var due den kvällen.

Idag hade jag alla classer fram till min 7e period, because I cut... Sorry mom and dad! Men enbart för att vi hade ett quiz som jag literally INTE kunde ta, så ska ta det nästa vecka istället. Så det blev fro-yog med Simone i solen under 7th istället. När vi kom tillbaka till skolan mötte jag upp Jordan och vi bytte om för track. Jag sprang med the distance team idag, 4 miles, och det var så underbart fint väder!!! Galet härlig springtur! Kom sedan tillbaka till the tracks för streching och då kom Weston och Walker som har Lacrosse practice efter oss och de visade mig hur man sköt, så testade lite - galet kul sport, önskar vi hade det i Sverige!

Nu har jag bara kommit hem, duschat och ätit. Måste plugga eng egentligen, men har fastnat rejält... Ska se om en kille i min class kan hjälpa mig...

Måste även kolla the new episode av Pretty Little Liars som jag har recorded - brukar kolla det live men har vart väldigt upptagen denna veckan!

Hannah, Tia and Olivia är i Las Vegas på cheer competition ikväll, så ska hänga med Jordan och Simone och kanske killarna ikväll!

Bjuder på några throwback pictures från a Giants game!!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0