Tilly on the track

Happy Friday!
Kan knappt fatta att det ar fredag igen - veckorna bara susar forbi. Igar hade jag acting class #2 och vi fick prata framfor kameran + kolla vilka farger som framhaver mitt ansikte osv, galet nervost men superkul!

Pa mandag ska jag pa track and field try outs!!! The try outs borjade forra mandagen egentligen, men det var lite problem med mitt paper work (physical forms osv - i USA stammer man varandra for allt), men sag Coach Fung i hans office efter 7th idag och I'm good to go! Jordan och jag ska gora track, men vi har inte riktigt bestamt vilken distance an - hur manga yards/meters eller typ the mile, sa vi far se! Excited iallafall!!

Imorgon ska vi shoota var film pa formiddagen och runt 12 ska jag och Hannah formodligen pa yoga. Ikvall vet jag inte vad som sker, forhoppningsvis nagot kul!

Bloggbilden idag blir ett collage av min kara host family som jag alskar sa mycket!!!

P U S S






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0