Track and field

Hejsan!
Kom just hem från track and field practice! Än så länge är det bara try outs så både killar och tjejer tränar ihop och göra allt från hopp till sprints. Jag har ju aldrig gjort track and field innan så är väl lite oerfaren på vissa grejer. Finner mig själv att göra allt i basketrörelser, haha.

Igår var det ett hårdare pass (although basketball pre-season var jobbigare), så idag var det en lugnare workout. Nu är klockan ca 5:00 PM, så ska få lite engelskaläxa gjord, käka middag med familjen och sedan gå på kvälls hot yoga med Hannah!

Vill förresten ha en såhär hund så jädra mycket att det inte är klokt... Folk som känner mig vet att jag aldrig varit någon djurmänniska, men sedan jag kommit till Cali har jag börjat ÄLSKA hundar - förmodligen för ALLA har minst en hund här... Sedan är jag på den tiden i månaden med, så är lite mer emotional än vanligt, men ärligt titta på dom jävla söta små djuren!!! Nuttiputtiiiiguliigulll!!

P U S S

 

 



Kommentarer
mams

Bedårande är dem...

Svar: Visst ar dom!
Matilda Warvne

2013-02-08 @ 21:41:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0