You can travel the world, but nothing comes close to the Golden Coast

Hey!Ah vad jag ar pa bra humor! Literally GRYMMASTE helgen med GRYMMASTE tjejerna. Ar sa himla glad att jag har dessa underbara vannerna har! Simone's mamma har ett jattefint hus i Santa Cruz dar vi bodde (jag, Hannah, Simone och Olivia akte -Tia och Jordan var bortresta.) Det var ca 5 min gangtid till stranden sa det var perfekt. Vadret var underbart med, although det var lite kallare dag 2. Vi akte i Hannah's mustang ner med toppen av och det var sa harligt. Vi hade bikinis pa oss och sjong till Britney Spears hela vagen - John sa att vi sag ut som tagna fran en Katy Perry music video nar de hamtade upp mig, haha. Nar vi kom fram till Santa Cruz gick vi ned till stranden direkt - sa himla mycket folk. Runt 4,5 gick vi tillbaka till huset for att duscha och byta om och akte sedan bil in till Santa Cruz Downtown for att kolla lite affarer. Efter det at vi middag pa SJUKASTE stallet - kl 7:00 och 9:00 PM varje fredag och lordag har servitorerna en uppvisning. Sa de dansade (till ABBA - woho) och flippade pizzor med fake pizza dough! Musiken var jattehog och de hade blinkande lampor och allt - sa galet kul!Efter det akte vi tillbaka till Simone's house och nagra killar kom over som vi hangde med en stund och sedan gick vi och la oss.Vaknade ratt tidigt for att ga pa frukost pa ett French Bakery downtown for lite kaffe och bagels, yummi. Akte sedan tillbaka hem igen, packade ihop och akte sedan for lite shopping (grym shopping!!) och sedan tillbaka till stranden for lite relaxande tid. Snyggggaste surfarkillarna var dar, haha.. Akte sedan tillbaka till PA och var hemma runt 5,6. Var saa trott efter helgen sa somnade runt 9:30PM igar! Nu har jag just vaknat och har track practice kl 10, sa ska borja gora mig iordning. Gott med ingen skola iallafall! Maste aven forklara sista bilden, aven om det fanns ett hottub pa baksidan, knodde Olivia, Simone och jag ner i Simone's mammas jacuzzi istallet, hahahah askar dessa tjejerna! 
P U S S
 


Kommentarer
Anonym

Ååh vad du mår vaa.. Sitter här i kylan och dregglar på mobilen pga dina bilder... Usch och fy! Var i baskethallen igår och fick nostalgi från "bästalagettiderna" :( saknar dig puss

Svar: Jaaa, vadret gor SADAN skillnad. Aaah ja, det var ett tag sedan... Saknar det och dig bastase!!!! Pussssar
Matilda Warvne

2013-02-21 @ 13:21:35
Anonym

// Amanda!

2013-02-21 @ 13:22:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0