5 days weekend, baby

Hi there babes!
Jag bloggar fran telefonen for forsta gangen - wheey! Idag har jag bara en schemalagd klass, so i got out early! Brukar ha math tutorial efter det, men behovde aka hem for har en del grejer jag maste gora! Ska springa, plugga och packa till ARIZONA! Var i skolan under brunch iallafall och kramade alla kompisar hejda - kommer inte se dem forran pa tisdag :( Efter brunchen gick jag till Peet's coffee&Tea och kopte mig en caramel latte och gick sedan hem i solen!

January 31th ar det Winter Rally och en basketmatch mellan seniorsen och lararna. Vi ar ca 500 seniors pa Paly, sa alla kan givetvis inte spela. Sa man fick anmala sig och sedan lottade de fram de som ska fa spela och SJALVKLART blev jag en av dom, haha. Aven min babe Jordan blev vald, sa igarkvall ringde Jordan mig och fragade om jag ville aka och spela basket med nagra stycken for att ova med henne infor rallyt. Nar vi kom dit var det literally jag och Jordan och sedan typ 25 killar - HAHA! Vi akte till "The Y" vilket ar ett basketball gym, dar de killarna lirar typ 2 ganger i veckan for skojjs skull. Vi hade fett kul, sa asglad att vi akte. Tycker det ar sa kul att man liksom spontan ringer folk pa en onsdagskvall for att lira lite basket, kanner att det inte skulle handa i Sverige pa samma satt.

Na, nu maste jag borja packa! Ha det fint!

P U S S







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0