Acting in front of the camera

Hej!
Nagot jag inte berattat for er har pa bloggen ar nagot jag gjorde for nagra veckor sedan. Jag signade upp for en acting class. Jag har alltid haft en drom om att bli skadespelerska hur tontigt det an later - men ja, jag vill bli kand och synas pa roda mattan i Hollywood, haha. Nar jag forst kom till Paly testade jag darfor en Theatre class, vilket inte var vad jag hade tankt mig alls sa slutade direkt. Hittade sedan "Just for Actors" som ar en acting class som fokuserar pa acting in front of the
camera - precis vad jag vill ha.

Just nu sitter jag pa the Caltrain back till Palo Alto fran Campbell och min forsta acting class och jag kan literally inte vara lyckligare. En class och jag ar helt fast - sa himla roligt! Classen varar 8 veckor framat och jag ar STOKED!

Ska blogga om Arizona snarast med som jag lovat! Ha en undetbar fredag alla!

P U S S





Kommentarer
Josefine

Hahaha galeeeet ju! Love u <3

Svar: Ja, du far ju folja med mig till classen den torsdagen du ar har! Puss
Matilda Warvne

2013-01-25 @ 06:22:19
mams

Åhh vad roligt det låter!!!

Svar: Ja, det var det verkligen!
Matilda Warvne

2013-01-25 @ 09:08:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0