Arizona

Hej alla underbaringar!
Ett lovat inlagg fran AZ kommer har nu. Jag ar sa himla glad over jag fick chansen att aka till denna unika stat! Vi bodde i staden Sedona dar vadret var stralande sol varje dag - tror inte jag sag ett moln pa hela resan. Men det coola var att sa fort man kom upp i bergen (speciellt i the Grand Canyon) var det sno. Tog en massa, massa bilder som jag ska lagga upp. Vi hade en valdigt trevlig och relaxande helg. Eftersom vi var dar uppe for att fira Maureen's mamma, Clara's, 90th birthday hade vi en stor fest pa lordagen for henne och fick da aven traffa Julia, Henry och J.T's kusiner sa det var jattekul. Maureen ar yngst av 8 syskon, sa det ar en gaaalet stor familj, tror att vi var 47 stycken sammanlagt och da kunde anda inte alla komma till Arizona...
 
Pa sondagen akte vi i 7 bilar efter varandra (anda bara 30 st av de 47 som var med...) till the Grand Canyon och MAN vilken upplevelse - galet. Tror faktiskt inte ens ord kan beskriva det - du maste se det med egna ogon.
 
Vi gjorde aven en "Pink Jeep Tour" som var en galet bumpy ride med jattefin utsikt! Alskade verkligen de rosa jeepsen - vill ha en egen!
 
Langhelgen var full av hikes, sol, hottub under stjarnorna, god mat osv - njut av bilderna!
 
P U S S
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0