Back to school

Hola amigos.
Idag var jag tillbaka i skolan igen. Träffade även en pediatrician igår och han bekräftade att det inte var öroninflammation, vilket känns bra. Känner mig även bättre idag! Hade bara en class idag, Algebra, med min nya lärare Mr. Rowe, som verkar grym.

Hade även ett möte med min school counselor, så nu har jag fixat till mitt schema; Sports Lit (English), Algebra, Video Production, Prep, Econ, Prep, Humanities (English)! Som ni ser har jag satsat på engelska med två English classes - ska bli fluent efter detta året!

Kom hem och chillade i solen en stund - underbart väder idag! Nu ska jag ut på en promenad i solen, är så himla sugen på att träna att jag dör - men är inte frisk än så ska inte utmana ödet.

Behöver även plugga matte och gå downtown för nya notebooks för mina nya classer. Ikväll är det WINTER PREMIERE FÖR PRETTY LITTLE LIARS! Så bjöd just över mina girls för att se det tillsammans. Pretty Little Liars Marathon går just nu fram till ikväll på ABC Family, så får jag tid efter matten, ska jag nog kolla några episodes innan det nya avsnittet!

Ha en bra dag!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0