Coupa

Hej!Tisdag idag, vilket betyder easy day for mig, da jag bara har en schemalagd klass. Har egentligen tutorial i matte under 4th period, men hade matteprov sa fick ingen laxa. Matteprovet gick helt okej, sa forhoppnigsvis far jag ett okej betyg pa det provet. Igar var jag pa yoga class med Hannah och Molly! Klassen var ratt sent fran 8:30-10:00 PM, men sa himla jobbigt och relaxing pa samma gang! Betalar man en viss summa kan man ga pa unlimited classes dar i en manad, saikvall ska vi pa hot pilates, vilket tydligen ska vara jattejobbigt!
Blev idag även intervjuad för Paly's egna tv-show In focus om min syn som foreigner på stereo types av folk på Paly!
Kom hem fran skolan med en vanilla latte fran coupa, som ar grymmaste kaffestallet (dit tar jag dig Jossan nar du kommer) - titta sa fint de skrev mitt namn i hjartat!Har just skypeat med Sebbe som jag saknar sa mycket, sa det var kul att fa snacka med honom! Nu ska jag kanske ta en springtur eller powerwalk for har over energy som jag maste bli av med innan jag pluggar, kommer inte fa nagot gjort annars! Sedan runt 4:15 hamtar Hannah upp mig for hot pilates!Ha en underbar vecka alla!P U S S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0