Happiness

Hej!
Skit vad jag måste dela med mig av min lycka. Har en sådan där dag när allt bara är så bra och jag kan inte förklara varför liksom. Solen skiner och fåglarna kvittrar ni vet?

Igår var det en grym kväll ute med mina fina kompisar, precis skypeat med min syster, inte mycket plugg och inte ens söndagsångest! Jag är bara allmänt lyckligggggg - varför kan man inte alltid vara det?

Om ca en timme kommer Hannah och hämtar upp mig så ska vi do the dish (power walk runt ett berg) och sedan åka för en kaffe. Lite senare ska jag och Maureen åka to the mall.

Nu ska jag bara fortsätta njuta av denna dagen - remember to keep smiling folks!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0