Last night

Hej på er!
Förlåt för dålig uppdatering, hade skrivit ett snabbt inlägg igår och skulle precis lägga upp det, men hann inte för Simone och Hannah kom för att hämta upp mig.
 
Igår var det Simone's 18th birthday!! Så jag överraskade henne med hemmagjorda, svenska chokladbollar i skolan och de var väldigt uppskattade! Hon fick även en massa ballonger och bakelser att bära på under hela dagen! Efter skolan gick jag hem och pluggade en del - har SJUKASTE readings i mina två engelskaklsser jag valt... Mitt i min reading fick jag ett sms av Simone och hon frågade om jag ville åka hem till Hannah och fixa naglarna och my response was literally "I'm doin my humanities reading... - SO HELL YEAH, when r u pickin me up"? Vilket betyder att jag har ännu mer att göra idag, but who cares?
 
Vi åkte till Hannah (I HANNAHS CAB MED INGET TAK - LOVE THOSE CARS!!) och fixade naglarna med hennes nagel set med massa olika lager av lack och heater osv. Efter det var det dags att fira Simone's födelsedag så vi åkte på fest hos Tony! Kvällen var grym och jag har en del bilder att lägga upp. Hade en intressant diskussion med Tyler om att han kallade svenskar communists - det fick mig att försvara vårt lilla land rejält kan jag säga!
 
Nu har jag precis vart hemma hos Olivia med Simone och slökollat TV - productive day! Sen ska jag förmodligen do the dish med Hannah och läsa mina English readings och ikväll åker vi till en restaurant för Simone's birthday dinner med alla tjejerna!
 
P U S S
 
Me and Hannah twinning! And Jojooo
Hannah's dog
Olivia, Simone, Jordan, Hannah and I
Blurry, but BIRTHDAY GURL + Hannah
Jordan, Simone, jag och Hannah
Sleepyheadzzz, Simone and Olivia
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0