Mr. Cold, please leave me alone

Hej!
Oflytt är vad som beskriver mitt liv just nu. Har bara varit sjuk en gång sedan jag kom hit i typ september, så har verkligen klarat mig bra. På Christmas Eve åkte jag dock på en förkylning, men blev bra efter Bear Valley. Så var jag frisk i två dagar och kunde ta min dagliga springtur varje dag som min kropp och min hjärna kräver för funktion, men sedan vaknade jag upp på Nyårsafton med en förkylning till, förmodligen för att jag sovit bredvid Simone som var sjuk. Att jag var ute sent på Nyårsafton gjorde säkert saken inte bättre, men efter att spenderat några relaxande dagar i Bodega trodde jag faktiskt att jag skulle bli bättre, men nix. Åkte på ögoninflammation och vaknade inatt av världens öron och huvudvärk - vi trodde det var öroninflammation, men läkarna var inte säkra, så ska tillbaka dit snart... Jobbigt att missa första dagen av skolan bara.

I fredags åkte iallafall hela familjen till San José för att hälsa på en familj där. Vi gick ut på Thairestaurant och sedan tillbaka till deras hus för att spela kort - solid night! I lördags tog Mike hela familjen in till San Francisco för fancy restaurant och den kända musikalen, The Lion King! Det var väldigt mysigt och snällt gjort av Mike! Lejonkungen var väldigt bra - verkligen värd att se om ni besöker SF, LA, NY, London m.m.

Har inte träffat mina tjejer på jättelänge nu pga sjukdom och familjeplaner, men hoppas på att få se dom imorgon om jag kan gå till skolan. På lördag ska vi ut på middag och fira Simone's bday!

P U S S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0