New Year's Eve

Hej!
Nyarsafton i PA var en av de basta kvallarna i mitt liv - jag hade sa himla roligt hela tiden! Vi akte hem till Olivia for att fixa oss. Alskar att lyssna pa musik, satta pa den fina nyars outfiten, fake eye lashes, hoga klackar osv. Olivia hade aven en massa roliga hattar/tiaror och glitter som vi anvande. Sedan akte vi pa nyarsfest hos min kompis Becca och hela Paly var dar - sa himla roligt. Vi spelade beer poong, dansade och skalade pa 12 slaget! Kanner att nyarsafton alltid ar overskattat, men denna var fan perfekt. Tror att bilderna sager en heeel del. January 1th 2013 (wow) akte jag till Bodega Bay for nagra relaxande dagar, har en massa bilder darifran med som jag ska lagga upp!
 
Hoppas ni haft en bra jul och ett gott nytt ar!
 
(Ska aven borja skriva under bilderna vilka alla ar - vet att manga tycker det ar forvirrande)
 
P U S S
 
 
Jag, Tia & Jordan
Jag & Simone
Olivia, Tia & Jordan
Tyler and I
Simone, Olivia C, Skyler and Sophie
Simone and I
Noam, Simone and Henry
Simone and I
Sean and Olivia
Jag, Simone, Tia och Jordan
Olivia and I
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0