Saturday

Happy Satuday!
Nu ater ni val middag, ar pavag till nagon fest eller forbereder er for fimkvall dar hemma eftersom ni ar 9 h fore. Vaknade imorse och insag att detta ar forsta dagen pa lange jag inte har nagra planer - sa jakla skont! Sa tog en springtur i solen imorse och nu har jag suttit ute pa balkongen och last lite PLL - hur ofta har man tid att lasa liksom?

Nu har jag precis tagit en dusch och dragit pa mig skonaste mysout-fiten; A&F sweats, USC-troja och uggsen och ska plugga lite matte och sedan bara slanga mig i soffan och kolla pa "Beauty and the Beast"!

Igar hamtade Jordan upp mig och vi akte hem till en kompis Michael och bara slokollade TV typ!

Ikvall for jag se vad vi hittar pa - Tia and Simone har fatt the flu sa tycker sa jakla synd om dem. Forhoppningsvis klarar vi ovriga oss iallafall - har inte tagit the flu shot... Imorgonbitti ska jag do the dish med Hannah och pa mandagkvall ska jag folja med henne pa yoga - stoked!

Ha en underbar helg alla fina!

P U S S








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0